هتل های 4 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 1855 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد میباشد که در خیابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنین در سال 1392 بازسازی کامل شده است.

hotel_mashhad.jpg

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات مناسب با کیفیتی خوب در جایگاهی مدرن، با چشم‌اندازی از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  میزبان میهمانان عزیز تور مشهد میباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزدیک حرم  و در نزدیکی میدان بیت المقدس بنا شده، از این رو به تمامی مراکز خرید نیز نزدیک بوده و نظر اکثر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله: " سرویس 24 ساعته، اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع در ده طبقه با صد و سی و هفت واحد که 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترین غذاهای ایرانی - سنتی)،  کافی شاپ ( با انواع نوشیدنی های تازه)" برای میهمانان تور مشهد، سفری خوب را برای مسافران تور مشهد فراهم میکند.

mashhad21.jpg

میهمانان تور مشهد همچنین با وجود تمامی خدمات که شامل " اینترنت و کافی نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زیبای مشهد است، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی میی باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده کهدر محیطی آرام و به دور ازز ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهرر  دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد از جمله هتل های 4 ستاره مشهد بوده  که در بهترین منطقه ییلاقی خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد با چشم اندازی زیبا، رو به کوهستان مشرف به پارک شادی و جنگل وکیل آباد در ابتدای جاده طرقبه واقع شده است.این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب وو فضایی دل انگیز همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد.

 

 

samen2.jpg

samen3.jpg

امکانات هتل ثامن مشهد:

هتل  ثامن مشهد دارای امکااتی همچون: پارکینگ اختصاصی، رستوران مدرن گل سرخ، رستوران سنتی، لابی، کافی شاپ مخصوص، سالن چندمنظوره ورزشی شامل فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال، زمین اختصاصی تنیس، زمین مخصوص مینی گلف، تالار همایش و کنفرانس ها، سالن مراسم ضیافت و مجالس، لاندری، اینترنت و وسایل بازی کودکان ،یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، نمازخانه،، ماهواره و...می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

samen4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد بهار 96

تور مشهد فروردین 96

تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

 





:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: